Saturday 7 October 2017

Trading Timer Spy Alternativer


Hvordan jeg Day Trade SPY Mange tror at dagshandel er gambling: du kan vinne for en stund, men til slutt vil du sprenge kontoen din. Jeg er enig i dag Jeg handler SPY nesten hver dag. Dagshandel er en del av overløbsmetoden min og flere strategiske tilnærminger til styring av porteføljen min. Jeg dag handler veldig lite kapital, og jeg leder fortjenesten til mine mindre risikable kontoer. Så hvorfor bry deg om dagen handel er gambling Enkelt sagt, kan jeg øke sjansene mine for en vellykket avkastning ved hjelp av penger styring teknikker. Jeg forventer fullt ut å miste alle pengene i dag, min handel med kontoen. Målet er å formere hovedstaden jeg startet med mange ganger før det skjer. Denne strategien fungerer fordi jeg dagshandel med en liten prosentandel av hele investeringsporteføljen min, og det beløpet jeg er villig til å risikere, forblir constantmdashmeaning at jeg ikke forsøker å sammensatte min returavkastning blir fjernet fra kontoen med en gang. Allerede i år har jeg doblet pengene i min dagskonto (ikke dårlig vurderer at vi bare er 8 uker inn i året). Og fordi denne fortjenesten er omdirigert, selv om jeg bare tapte handler fra nå av, ville jeg ikke ha noe å tape, for jeg er så å snakke med husene penger. Dette er hva jeg mener med pengeadministrasjon: erkjenne at du når som helst kan sprenge kontoen din og beskytte basen din ved å motstå fristelsen til sammensetning. Ikke sammensatt, fikk det. Men hvordan handler du Selv om dagshandel er gambling, kan du utnytte tekniske indikatorer og din egen ekspertise til å gå inn og ut av handel med høyere suksessfrekvenser. Heres min formel for å sette opp daglig handel: Jeg handler bare SPY, som jeg har overvåket så lenge at tarmen min forteller meg hvordan den skal bevege seg. Ingen spøk. Når du er hyperfokusert. å investere med tarmkanalen din kan være effektiv. Jeg bruker ukentlige alternativer for å legge til innflytelse og redusere kapitalen som kreves. Jeg handler alltid på pengesamtalen eller setter det ut i slutten av uken. Dette alternativet har normalt et delta rundt .50, noe som betyr at hvis SPY beveger en 1,00, vil alternativet øke (eller redusere) i verdi med 0,50mdasha 50 retur hvis alternativet du kjøper koster 1,00. Jeg kjøper bare samtaler og putsmdashno fancy sprekker. Jeg prøver å være i en handel i 40 minutter maks. Visst, noen ganger varer en handel noen timer, men jeg lukker alltid handelen på slutten av dagen uansett hva. Jeg liker å gå inn i handelen min rundt klokken 01:00, når det ofte er flatt, er nyheter fra morgen allerede handlet på, og mange forhandlere tar en lunsjpause. Klokka 1:30 eller 2:00 flytter SPY og rister igjen. Jeg går inn i en handel som vet om SPY er bullish eller bearish på den dagen, og jeg spenderer aldri trenden: hvis SPY presser opp, handler jeg samtaler hvis SPY går ned, jeg handler putter. Hvis markedet virker flatmdashthe RSI og MACD indikatorer ikke treffer ekstremer gjennom daymdash Jeg bare holde ute. Jeg lager bare en handel per dag. Hvis jeg handler mer enn det mest sannsynlig, er jeg enten kåt og tror jeg kan tjene mer penger, eller jeg prøver å fikse et tap trademdashboth er dårlige ideer. Jeg risikerer aldri mer enn 30 av min handelskonto kapital i en handel. Ja, denne prosentandelen er høy, men jeg risikerer bare penger, jeg er villig til å tape. Når det er sagt, SPY er stabil, så i virkeligheten er risikoen mer som 15. Hvis forholdene er riktige, skaler jeg inn i en handel opp til 4 ganger prisverdien i dollar. Jeg skaler bare ned, aldri upmdashmeaning jeg kjøper mer etter hvert som prisen faller, og når jeg lukker handelen selger jeg alt (jeg skal ikke skille ut). Jeg er tiden min oppføring ved å vente på RSI å krysse 70 eller 30 og deretter vente på MACD linjene å krysse og fortsett i den andre retningen. Jeg sørger også for at MACD-histogrambjelene tydelig ligner rullende åser, en indikator på at SPY ikke er flat. På dette tidspunktet går jeg inn, og hvis SPY fortsetter å slippe, kjøper jeg mer på vei ned. Etter at jeg har inngått en handel, stiller jeg alltid en sluttkurs, typisk 20 høyere enn opsjonskjøpsprisen. Det gjør meg så beskyttet i tilfelle av en oppadgående spike i markedet og frigjør meg fra å bli limt til dataskjermen. Jeg angir ikke stopptap. SPY er ikke gal volatile og nesten alltid har jeg litt penger igjen hvis en handel går mot meg. I tillegg risikerer jeg aldri mer enn jeg klarer å miste. Stopp tap er dårlig fordi noen ganger markedet virkelig må falle før det kan plukke opp igjen. Jeg har vært ned 50 bare for å være oppe 20 10 minutter senere. Jeg stole på min tarm til tiden min utgang (en av grunnene til at jeg ikke har automatisert denne handelsstilen). Jeg har alltid satt ut med sikte på 20 retur, men hvis markedet ikke akselererer vil jeg senke målet mitt til det tilsvarer virkeligheten av hva markedet gir. Hvis en handel går imot meg, venter jeg bare på en uptick og benytter den muligheten til å lukke den tapende handelen. Nesten hver dag kommer noen kjøper inn og skyver SPY opp eller ned raskere enn normalt i en stor handel, men hvis ikke, selger jeg klokka 3:59 og går i kontanter. Jeg har satt disse reglene for meg selv over mange års døgnhandel. For å få en følelse av hvordan de spiller ut i den virkelige verden, la oss gå gjennom en handel jeg laget 23. februar 2015. (Merknadene i grafen er PST.) Fra begynnelsen av dagen var markedet bullishmdashnotice hvordan diagrammet skyver opp i stedet for downmdashso jeg var ute etter å handle samtaler. Klokka 12:35 EST passerte RSI de 30 linemerkene med at SPY mest sannsynlig skulle begynne å bevege seg opp igjen. Jeg gjorde ikke et trekk ennå, men viste meg oppmerksomhet til MACD. Omtrent 15 minutter senere krysset MACD-linjene, og bekreftet at SPY var klar til å bevege seg opp. Legg merke til at MACD-histogrambjelene tydelig ligner bølgende åser. Klokken 1:00 EST inngikk jeg en handel ved å kjøpe SPY 27. februar 2015 210 Kaller til 1,19. Jeg drar nytte av en stor selger som kommer inn like før jeg kom inn i handelen, og presset SPY ned. Hvis denne hendelsen hadde skjedd senere, hadde jeg kanskje innsnevret og kjøpt flere samtaler, men på denne dagen en åpen og en avsluttende handel gjorde kunsten. Jeg angir en grenseordre for å selge alle opsjonene til en pris på 1,43 (en 20 gevinst). Klokken 1:30 EST senket jeg min grenseordre til 1,37 (en 15 gevinst) fordi markedet hoppet rundt for mye for meg å være trygg. Ved 1:40 EST kom en stor kjøper inn og presset SPY opp i pris. Min grenseordre traff, handelen ble stengt for en 15 gevinst. De fleste vinnende dagene spilles ut akkurat som dette eksemplet. Selv om jeg ikke stole på store kjøpere eller selgere som flytter SPY og hjelper meg med å gå inn eller ut av en handel til bedre priser, skjer det ofte, og det er sikkert fint når det gjøres. Ikke bare være en daghandler Jeg har nettopp malt deg et ganske rosenrødt bilde av hvordan du kan generere overordnet avkastningsdaghandel. Saken er, hver dag er annerledes og noen få dårlige dager vil helt sikkert tørke ut kontoen din. Men hvis du holder deg til overløpsmetoden, kan du bruke dagshandelsfortjeneste til å sikre avkastningen til en mindre risikabel handelsstrategi. Dagshandelen er også en god måte å være forlovet med markedet hver dag og skjerpe dine handelsferdigheter. Slike erfaringer og kunnskaper gjør deg til en bedre kredittspreadhandler eller buy-and-hold investor. Og selvfølgelig er daghandel et morsomt rush. Hjelp til å støtte denne bloggen, vennligst del. NewsletterScottrade mottok den høyeste numeriske poengsummen i J. D. Power 2016 Selvregistrert Investor Satisfaction Study, basert på 4 242 svar, som måler 13 bedrifter, og erfaringer og oppfatninger fra investorer som bruker selvstyrte investeringsfirmaer, undersøkt i januar 2016. Dine erfaringer kan variere. Besøk jdpower. Godkjent kontoinnlogging og tilgang indikerer at kundenes samtykke til Meklerkontoavtalen. Slik samtykke er alltid til enhver tid når du bruker dette nettstedet. Uautorisert tilgang er forbudt. Scottrade, Inc. og Scottrade Bank er separate, men tilknyttede selskaper og er heleide datterselskaper av Scottrade Financial Services, Inc. Brokerageprodukter og tjenester som tilbys av Scottrade, Inc. - Medlem FINRA og SIPC. Innskudd produkter og tjenester som tilbys av Scottrade Bank, medlem FDIC. Mæglerprodukter er ikke forsikret av FDIC, er ikke innskudd eller andre forpliktelser fra banken, og de er ikke garantert av banken, er underlagt investeringsrisiko, inkludert mulig tap av hovedstol investert. Alle investeringer innebærer risiko. Verdien av investeringen kan variere over tid, og du kan få eller tape penger. Online marked og grense lager handler er bare 7 for aksjer priset 1 og over. Tilleggsavgifter kan gjelde for aksjer priset under 1, fond og opsjonstransaksjoner. Detaljert informasjon om våre gebyrer finner du i forklaringen av gebyrer (PDF). Du må ha 500 i egenkapital i en individuell, felles, tillit, IRA, Roth IRA eller SEP IRA konto hos Scottrade for å være kvalifisert for en Scottrade bankkonto. I dette tilfellet er egenkapital definert som Total Brokerage Konto Verdi minus Nylige Meldinger Innskudd på Hold. Opptatt data angitt representerer tidligere ytelse. Tidligere resultater garanterer ikke fremtidige resultater. Forskningen, verktøyene og informasjonen som tilbys vil ikke inneholde alle sikkerheter som er tilgjengelige for allmennheten. Selv om kildene til forskningsverktøyene som tilbys på denne nettsiden antas å være pålitelige, gir Scottrade ingen garanti med hensyn til innholdet, nøyaktigheten, fullstendigheten, aktualiteten, egnetheten eller påliteligheten av informasjonen. Informasjon på denne nettsiden er kun til informasjonsbruk og bør ikke betraktes som investeringsråd eller anbefaling om å investere. Scottrade tar ikke opp oppsett, inaktivitet eller årlige vedlikeholdsavgifter. Gjeldende transaksjonsgebyrer gjelder fortsatt. Scottrade gir ikke skatterådgivning. Materiellet er kun til informasjonsformål. Vennligst kontakt din skatt eller juridisk rådgiver for spørsmål vedrørende din personlige skatt eller økonomiske situasjon. Noen spesifikke verdipapirer eller typer verdipapirer som brukes som eksempler, er kun til demonstrasjonsformål. Ingen av de oppgitte informasjonene bør betraktes som en anbefaling eller oppfordring til å investere i eller avvikle en bestemt sikkerhet eller type sikkerhet. Investorer bør vurdere investeringsmål, kostnader, kostnader og unike risikoprofil for et børsnotert fond (ETF) før investeringen. Et prospekt inneholder denne og annen informasjon om fondet og kan hentes online eller ved å kontakte Scottrade. Prospektet bør leses nøye før det investeres. Leveraged og inverse ETFer kan ikke være egnet for alle investorer og kan øke eksponeringen for volatilitet ved bruk av innflytelse, kort salg av verdipapirer, derivater og andre komplekse investeringsstrategier. Disse fondene vil trolig være vesentlig forskjellig fra referanseindeksen over perioder på mer enn en dag, og deres ytelse over tid kan faktisk utvikle seg motsatt av referanseindeksen. Investorer bør overvåke disse beholdningene, i samsvar med deres strategier, så ofte som daglig. Investorer bør vurdere investeringsmålene, risikoen, kostnadene og utgiftene til et fond før de investerer. Et prospekt inneholder denne og annen informasjon om fondet og kan hentes online eller ved å kontakte Scottrade. Prospektet bør leses nøye før det investeres. NTF-midler er underlagt vilkårene i NTF-fondsprogrammet. Scottrade kompenseres av midlene som deltar i NTF-programmet ved hjelp av rekvisita, aksjonærer eller SEC 12b-1 avgifter. Marginhandel innebærer rentekostnader og - risiko, inkludert potensialet til å miste mer enn deponert eller behovet for å sette inn ekstra sikkerhet i et fallende marked. Marginopplysningserklæringen og avtalen (PDF) er tilgjengelig for nedlasting, eller den er tilgjengelig på et av våre avdelinger. Den inneholder informasjon om våre utlånspolitikker, rentekostnader og risikoen knyttet til marginalkontoer. Alternativer innebærer risiko og er ikke egnet for alle investorer. Detaljert informasjon om våre retningslinjer og risiko knyttet til opsjoner finnes i Scottrade Options Application og Agreement. Meklerkontoavtale. ved å laste ned egenskapene og risikoen for standardiserte tilleggsalternativer (PDF) fra Options Clearing Corporation, eller ved å be om en kopi ved å kontakte Scottrade. Støttende dokumentasjon for eventuelle krav vil bli levert på forespørsel. Rådfør deg med skatteadministratoren for informasjon om hvordan skatt kan påvirke utfallet av disse strategiene. Husk, fortjenesten vil bli redusert eller tapet forverres, som det er aktuelt, med fradrag av provisjoner og gebyrer. Markedsvolatilitet, volum og systemtilgjengelighet kan påvirke kontoadgang og handelstiltak. Husk at mens diversifisering kan bidra til å spre risikoen, sikrer det ikke en fortjeneste, eller beskytter mot tap, i et down-marked. Scottrade, Scottrade-logoen og alle andre varemerker, enten registrert eller uregistrert, tilhører Scottrade, Inc. og dets tilknyttede selskaper. Hyperlinks til tredjeparts nettsteder inneholder informasjon som kan være av interesse eller bruk til leseren. Tredjeparts nettsteder, forskning og verktøy er hentet fra kilder som pålitelige. Scottrade garanterer ikke nøyaktighet eller fullstendighet av informasjonen og gir ingen forsikringer med hensyn til resultater som skal oppnås ved bruk av dem. 2017 Scottrade, Inc. Alle rettigheter reservert.5 Ting du må vite for å handle Indeksalternativer Lær disse grunnleggende om å lykkes med handel med SPX, VIX, andre I opsjonshandelsverdenen er det mange, mange produkter som kan handles. Det finnes opsjoner på enkelte aksjer, aksjeindekser, valutaer, råvarer, obligasjoner og mer. Egenkapital alternativer er veldig populære mdash for god grunn mdash, men fokus for denne artikkelen er på grunnleggende at alle handelsmenn må vite når handel indeks alternativer. Noen av de mest populære indeksalternativene er SampP 500 Index Options (CBOE: SPX), CBOE Volatility Index (CBOE: VIX), Russell 2000 Index Options. Nasdaq-100 Index (NASDAQ: NDX) og SampP 100 Index Options (CBOE: OEX). 8 VIX Trading Myter Debunked Her fem ting du må forstå hvis du vil lykkes med å handle indeks alternativer: 1: Valg av de store aktive indeksene handel under whatrsquos kalt europeisk stil. Alternativer på individuelle aksjer og børsnoterte fond (ETF) er vanligvis amerikansk stil. Manglende forståelse av forskjellene, kan og nesten sikkert vil resultere i et pengemessig tap på et tidspunkt i fremtiden. De store forskjellene er at europeiske opsjoner: er kontanter avgjort mdash ingen aksjer endrer hender ved utløp kan ikke utøves før utløpet har en annen metode for å beregne den endelige lukkingen eller oppgjøret, prisen ved utløpet. At oppgjørsprisen er en imaginær pris. Det er ikke en virkelig verden pris. Det beregnes ved å bruke åpningsprisen på hver av aksjene i indeksen på fredag ​​mdash, og antar da at hver aksje handles til denne åpningskursen samtidig som man beregner indeksverdien. Vær oppmerksom på dette kan gi noen svært overraskende bosetningspriser. Verdien av alle opsjoner er 100 avhengig av oppgjørsprisen. 2: Indeksopsjoner tilbyr en diversifisert portefølje av aksjer for handel. Bortsett fra i sjeldne tilfeller eliminerer dette muligheten for at noen overraskende nyheter om den underliggende aktiva vil føre til at det gjennomgår et gapskifte. Dette mangfoldet er bra for de handelsmenn som vedtar negative gammaposisjoner og foretrekker mindre bevegelse. Men dette er en negativ funksjon for handelsmenn som kjøper alternativer og elsker gigantiske trekk. 3: Noen indeksalternativer handles veldig aktivt. Thatrsquos bra for detaljhandelen fordi heshe har mulighet til å handle med ordre fra andre forhandlere mdash og ikke er avhengig av handel med markeds beslutningstakere. Fordelen er typisk at innstillingsforskjeller er innsnevret, og det gjør det lettere å få en bedre pris for dine bestillinger. MERK: For å få noen mulighet til å få en god handel, må du aldri legge inn en markedsordre når du handler. Bruk begrensordre. Hvis den ideen er fremmed for deg, spør du megleren hvordan du legger inn begrensningsordrer. 4: Det er ETFer som forsøker å etterligne ytelsen til de store, aktivt handlede indeksene. Tre av de mest populære er SPDR SampP 500 (NYSE: SPY), iShares Russell 2000 Index (NYSE: IWM) og PowerShares QQQ Trust (NASDAQ: QQQ). Disse ETFene konstruerer en portefølje som er like lik den som for indeksen som mulig. Disse ETFene har også handelsutgifter og (små) administrasjonsgebyrer, slik at korrelasjonen ikke er 100. Men det er nær nok for de fleste handelsfolk. ADVARSEL: Disse ETF-alternativene handler hele dagen på den tredje fredag ​​i måneden med den typiske amerikansk-utløpsdagen, fredag ​​mdash, og de større indeksalternativene ikke (se 5 nedenfor for unntak). Således handler disse alternativene for lengre tid, og det påvirker deres verdi, spesielt etter hvert som utløpet nærmer seg. Disse ETF er en brøkdel av størrelsen på deres søsterindekser. Dette er bra for den lille handelsmannen. Mens det minste antall indekskontrakter du kan handle er en, tar det 10 ETF-kontrakter for å gi (svært liknende) resultatene av handel en indeksopsjon. Det tillater nye handelsmenn å få litt erfaring ved å plassere langt færre penger på linjen. SPY-alternativer representerer tett 110 av en SPX-IWM-opsjon, som representerer 110 av en. RUT QQQ-alternativer som representerer nesten 140 av en. NDX. 5: Ukentlige alternativer på indeksene er forskjellige fra lsquoregularrsquo indeksalternativer. For eksempel bruker SPX lsquonormalrsquo-avregningssystemet i europeisk stil der det beregner sluttkurs ved å bruke åpningsprisen på hver av aksjene i indeksen, som beskrevet ovenfor. SPX Ukentlige alternativer mdash hvor oppgjørspriser er bestemt på 1., 2., 4. og 5. fredag ​​i måneden, er MDD forskjellig. De følger europeisk stil, bortsett fra at deres oppgjørsverdier beregnes ved å bruke priser på slutten av handelsdagen mdash, og det betyr at det ikke er noen mulige overraskelser i verdien. Dette er en felle for uønsket investor. Sikker alle bør alltid lese alle reglene om ethvert alternativ som heshe vurderer å handle. Men mange investorer gjør det ikke. I noen grad er det ansvaret for våre meglere, alternativutvekslingene og Options Clearing Corp. for å være sikker på at ekstraordinære forhold blir ropt fra hustakene for å varsle alle. Men forhandlerne bør gjøre leksene sine og dobbeltsjekke de ulike aspektene av indeksalternativene de planlegger å handle. Dette er bare en start på hva handelsmenn trenger å vite for å handle indeksalternativer. Utvekslingene og OCC (og sannsynligvis din megler) tilbyr mye mer pedagogisk materiale om opsjonshandel, praktisk talt alt for gratis. Dra nytte av disse ressursene hvis du planlegger å handle disse krevende, men potensielt givende produktene. Følg Mark Wolfinger på hans Alternativer for Rookies blogg. Artikkel skrevet ut av InvestorPlace Media, investorplace2012055-ting-du-må-know-to-trade-index-alternativer-spx-vix-spy-iw. copy2017 InvestorPlace Media, LLCE-mini SP 500 Futures vs SPY Hands down, nummer ett spørsmål som jeg blir spurt når jeg snakker før grupper, presenterer handelsstilen vi bruker hos firmaet FuturesANIMAL. Hvorfor handler du E-mini SampP 500-fremtiden når du kan handle SPDR SampP 500 ETF Trust (SPY) Dette er et fantastisk spørsmål, og med sin popularitet som sent, fører det meg til å tro at detaljhandlerne blir mer og mer interessert i hva futures har å tilby som et tillegg til deres investeringsportefølje. Etter min mening er det ikke noe klart svar da svaret i siste instans er avhengig av din handelsstil. Det er sikkert fordeler med begge instrumentene, som jeg vil skissere nedenfor. Men jeg vil, som støttet gjennom en profesjonell rapport som CME-gruppen (CME) publiserte i september 2012, at fordelene som tilbys av E-mini SampP-kontrakten, oppveier SPY, og er i det minste noe som den detaljhandel bør utdanne seg på. Nå forklarer jeg denne artikkelen med det faktum at jeg fortsatt handler SPY, og det forblir en integrert del av min egenkapitalportefølje. Så jeg vil at du skal forstå at jeg ikke skriver denne artikkelen, og hevder at futures er sluttbruken for handelsindekser, bare at de gir forskjellige fordeler som forhandleren bør være oppmerksom på og til slutt vurdere. E-mini SampP 500 Fordeler 1. Likviditet - CME-konsernet bemerket i sin rapport om 2012 at E-mini SampP-kontrakten handlet i gjennomsnitt 142 milliarder kroner i transaksjon dollarvolum per dag mot 18,5 milliarder kroner som SPY handler. Vær oppmerksom på at dette ikke er et stort salgsargument for forhandleren, da begge er veldig flytende, men for større bestillinger, transaksjonshastighet og mindre glidning, gir E-mini en god fordel. 2. Gjennomføring - E-minis handles nesten 247 i hverdager på CME Globex-systemet, mens SPY kun handles under normale og utvidede amerikanske børshandelstider (6:00 til 8:00 EST). 3. Utnyttelse - I handelsfutures er marginalkravet forskjellig fra aksjemarkedene. SPY, som handles på aksjemarkedet og dermed faller under krav til aksjemarkedsmargen, vil bli underlagt T-marginskrav (porteføljemargin ikke antatt). Dette betyr at man må plassere et innledende 50 innskudd ned på transaksjonen, som tilsvarer et 2: 1 leverage ratio. Imidlertid, med E-mini SampP, er marginskravet oppfylt via et ytelseslån som sikrer transaksjonen. For hver kontrakt, som har en pålydende verdi på 88.000, forutsatt at vi kjøper kontrakten til 1.760 (50 x 1.760), er det opprinnelige kravet 4.510 (underlagt justeringer). Dette tilsvarer et innskudd på 5,1 av den underliggende verdien av den underliggende. Derfor er det tydelig at E-minis tilbyr langt mer bang for pengene enn SPY, men forstår også at med innflytelse kan komme både gode og dårlige resultater. Mens avkastningen din kan forbedres via innflytelse, så kan også tapene dine. 4. Skattefordeler - Som alltid oppfordrer jeg deg til å konsultere en skattemessig som de kan snakke direkte med skattesituasjonen din, for jeg er på ingen måte skattemessig. Med det sagt, for handel med kort sikt (mindre enn 1 år) kan E-mini gi forskjellige skattefordeler over SPY da de er klassifisert forskjellig med skattekoden. Med SPY initierer du bare en skattepliktig begivenhet når du avviker din stilling, som da vil medføre en kapitalgevinstskatt basert på tidshorisonten på bedriften din. Så for de som har en tidshorisont på en handel på mindre enn ett år, vil kapitalgevinstene dine bli skattlagt på din personlige inntektsskattesats. I kontrast faller indeks futures under amerikansk skattekode 1256 hvor gevinst og tap er markert til marked ved slutten av hvert år. I dette scenariet er tidshorisonten ikke en faktor, da realiserte og urealiserte kapitalgevinster blir klumpet sammen, uavhengig av tid, med 60 av gevinster behandles som langsiktige og 40 som kortsiktige. Så for de som har høyere skattebeslag og handler ofte innenfor en 1-års tidsramme, kan E-mini presentere en skattefordel. 5. Provisjoner - Generelt sett er provisjoner på futures-handel mindre sammenlignet med en sammenlignbar handel med nominell dollarstørrelse i SPY. SPDR SampP 500 ETF Trust (SPY) Fordeler: 1. Likviditet og tilgang - SPY, uavhengig av dollarvolumet som vist ovenfor, forblir et ekstremt flytende produkt som er lett tilgjengelig med de fleste handelspartnere. Mens noen nettbaserte meglere ikke tilbyr tilgang til futures trading, fungerer SPY som et fint alternativ til E-mini SampP. 2. Mindre påkjenninger - I motsetning til E-mini er SPY priset i mye mindre pålydende (omtrent 176,00 på tidspunktet for denne skrivingen), spesielt attraktivt for de som ikke er like interessert i å kontrollere opp til 500 aksjer i fondet, noe som er hva E-mini omtrentlig tilsvarer. 3. Lett å forstå - Handelen med aksjer har eksistert siden alle som leser denne artikkelen har levd, og konseptet er ganske enkelt. Med SPY strukturert mye som en aksje, og handles på samme sted, er det ikke overraskende at forhandleren har vedtatt dette instrumentet med åpne armer, da den oppfattede læringskurven er mye mindre enn E-mini. Til slutt, vær oppmerksom på at de meninger jeg legger fram ovenfor er min egen, og er bare uttrykt for å få klarhet i et spørsmål som blir stadig mer vanlig rundt handelskretsene. Som jeg sa i begynnelsen, tror jeg ikke at det er et klart svar på spørsmålet, da hver handelsmann og deres stil er annerledes. Dermed vil ulike instrumenter frembringe forskjellige fordeler. Imidlertid tror jeg faktisk at den neste store pressen fra detaljhandelen investor vil være i futures markedet, et direkte resultat av hovedgaten forståelse rundt de forskjellige fordelene som handelen med indeks futures presenterer. OptionsProfits kan følges på Twitter på twitterOptionsProfits FuturesANIMAL kan følges på Twitter på twitter FuturesANIMAL Travis kan følges på Twitter på twitterTravisMcGhee

No comments:

Post a Comment