Wednesday 11 October 2017

Thinkorswim Alternativ Handel Nivåer


Markedsvolatilitet, volum og systemtilgjengelighet kan forsinke kontoadgang og handelstiltak. Tidligere resultater av en sikkerhet eller strategi er ingen garanti for fremtidige resultater eller investeringssuksess. Handelsaksjer, opsjoner, futures og forex innebærer spekulasjon, og risikoen for tap kan være betydelig. Klienter må vurdere alle relevante risikofaktorer, inkludert egen personlige økonomiske situasjon, før handel. Handel med utenlandsk valuta på margen gir høy risiko, samt egne unike risikofaktorer. Alternativer er ikke egnet for alle investorer da de spesielle risikoene knyttet til opsjonshandel kan utsette investorer for potensielt raske og betydelige tap. Før handelsalternativer, bør du nøye lese egenskaper og risiko for standardiserte alternativer. Spreads, Straddles og andre alternativer for flere mulige alternativ kan medføre betydelige transaksjonskostnader, inkludert flere provisjoner, noe som kan påvirke eventuell avkastning. Futures og futures opsjoner trading er spekulativ og er ikke egnet for alle investorer. Vennligst les Risikodisponering for Futures og Options før trading futures produkter. Forex trading involverer innflytelse, har et høyt nivå av risiko og er ikke egnet for alle investorer. Vennligst les Forex Risk Disclosure før trading forex produkter. Fremtids - og valutakontoer er ikke beskyttet av Securities Investor Protection Corporation (SIPC). Futures, futures alternativer og forex trading tjenester levert av TD Ameritrade Futures amp Forex LLC. Handelsrettigheter underlagt gjennomgang og godkjenning. Ikke alle klienter vil kvalifisere seg. Forex-kontoer er ikke tilgjengelige for innbyggerne i Ohio eller Arizona. Tilgang til sanntids markedsdata er betinget av godkjenning av bytteavtaler. Profesjonell tilgang er forskjellig og abonnementsavgift kan gjelde. For detaljer, se våre priser for Professional Rates amp. Støtte dokumentasjon for eventuelle krav, sammenligning, statistikk eller annen teknisk data vil bli levert på forespørsel. TD Ameritrade gir ikke anbefalinger eller bestemmer hvorvidt noen sikkerhet, strategi eller handlingsmåte er egnet for deg gjennom din bruk av våre handelsverktøy. Eventuelle investeringsbeslutninger du gjør i din selvregistrerte konto er utelukkende ditt ansvar. TD Ameritrade Inc. medlem FINRASIPC. TD Ameritrade er et varemerke eid av TD Ameritrade IP Company, Inc. og Toronto-Dominion Bank kopien 2016 TD Ameritrade IP Company, Inc. Alle rettigheter forbeholdt. Brukes med tillatelse Drevet av Magnolia - Enkel åpen kildekodeinnholdsstyringDu hører Barrons kalt TD Ameritrade blant de beste for Options Traders og Frequent Traders. 2 Hold deg på kanten av markedet med de skarpeste verktøyene i esken Når det gjelder handelsverktøy, er thinkorswim bare den gjennomsnittlige Joe-plattformen. Det gir deg nyskapende teknologi kombinert med banebrytende funksjoner. Så du kan analysere, strategisere og handle som sin nobodys virksomhet. 2 TD Ameritrade ble evaluert mot 17 andre i 2015 Barron Online Broker Review, 7. mars 2015, og ble tildelt den høyeste stjerneklassifiseringen (4.5) samlet (delt med 2 andre). TD Ameritrade ble også tildelt de høyeste stjernevurderingene (4.5) i Best for Options Traders (delt med 2 andre) og mottatt 4 stjerner i Best for Frequent Traders. Stjernerangeringer er ut av mulige 5. Barrons er et varemerke for Dow Jones. L. P. Alle rettigheter reservert. Kartlegging av tekniske studier Hva har proffene at du ikke med thinkorswim, ikke mye. Spesielt når du har tilgang til funksjonsrike diagrammer og mer tekniske studier enn på en hvilken som helst annen plattform. Opptak handel med TDAmeritrade. Hei samfunn Min nåværende megler (AMTD) har 4 nivåer av opsjonshandlingsmuligheter, jeg vil fokusere på de to første: Nivå I (Dekket): Dekket skriftskriving Kontantsikret settskriving Nivå II (Lang) Dekket skriftlig Kontant sikret put skriver Kjøp av samtaler og legger jeg, i utgangspunktet, ønsket å. Vis mer Hei-fellesskap Min nåværende megler (AMTD) har 4 nivåer av opsjonshandlingsmuligheter, jeg vil fokusere på de to første: Nivå I (dekket): Dekket skriftskriving Kontant sikret settskriving Nivå II (Lang) Dekket skriftskriving Kontant - sikret skriveskriving Kjøp av samtaler og legger jeg, i utgangspunktet, ønsket å bare handle opsjonskontrakter, så jeg har søkt om tilgang til andre nivå. Dessverre ble jeg kun godkjent for nivå 1. Jeg forstår ikke helt betingelsene for dette nivået. Jeg har også fått svar fra helpdesk: kontoen din er opprettet for å tillate dekket anropsposisjoner og kontanter sikrede stillinger. Med et dekket anrop kan du skrive et anropsalternativ hvis du holder den underliggende aksjen. Et pengesikret sett er når du skriver et Put-alternativ hvis du har nok penger på kontoen for å dekke alternativet hvis det er tildelt deg. Du kan skrive et alternativ online hvis du går til Trade, og deretter Valg. Typen av bestillingen vil bli Selg til Open. quot. Dette betyr at jeg ikke kan kjøpe opsjonsavtaler, men bare for å lage dem. For eksempel kan jeg ringe, med aksjen i porteføljen min og omvendt med puten - og THAT039S Det var jeg virkelig ser frem til å kjøpe og selge kontrakter, ikke skape dem, og hvis det er noe jeg ikke kan gjøre for nå, vel det bare suger. Jeg er ikke helt klar ennå å handle alternativer, men jeg vil gjerne ha en anstendig og enkel forklaring på denne Level1 handelsmulighetene. Alternativer trading med TDAmeritrade. Mitt nåværende megler (AMTD) har 4 nivåer av opsjonshandlingsmuligheter, jeg vil fokusere på de to første: Nivå I (dekket): Dekket skriftskriving Kontantsikret settskriving Nivå II (Lang) Dekket skriftskriving Kontant sikret settskriving Innkjøp av samtaler og sier at jeg i utgangspunktet ville bare handle opsjonskontrakter, så jeg har søkt om tilgang til andre nivå. Dessverre ble jeg kun godkjent for nivå 1. Jeg forstår ikke helt betingelsene for dette nivået. Jeg har også fått svar fra helpdesk: kontoen din er opprettet for å tillate dekket anropsposisjoner og kontanter sikrede stillinger. Med et dekket anrop kan du skrive et anropsalternativ hvis du holder den underliggende aksjen. Et pengesikret sett er når du skriver et Put-alternativ hvis du har nok penger på kontoen for å dekke alternativet hvis det er tildelt deg. Du kan skrive et alternativ online hvis du går til Trade, og deretter Valg. Typen av bestillingen vil bli Selg til Open. quot. Dette betyr at jeg ikke kan kjøpe opsjonsavtaler, men bare for å lage dem. For eksempel kan jeg ringe, med aksjen i porteføljen min og omvendt med puten - og THAT039S Det var jeg virkelig ser frem til å kjøpe og selge kontrakter, ikke skape dem, og hvis det er noe jeg ikke kan gjøre for nå, vel det bare suger. Jeg er ikke helt klar ennå å handle alternativer, men jeg vil gjerne ha en anstendig og enkel forklaring på denne Level1 handelsmulighetene. Legg til ditt svarLevel II er en thinkerswim-gadget som viser beste spørs - og budpriser for hver av børsene som lager markeder i aksjer, opsjoner og futures. Det er i hovedsak en sanntidsbestilt liste over beste bud og spør om en underliggende som tillater øyeblikkelig ordreplassering. Som alle andre gadgets, kan nivå II vises som en del av venstre sidefelt eller et eget vindu (se venstre sidefelt artikkel for detaljer). I gadgetoverskriften ser du følgende elementer: symbolvelgeren, klippikonet. symbolets fulle navn, dagens markedspris på det valgte symbolet, og prosentandelen og den absolutte endringen siden midnatt. Klippikonet bringer opp en farge - og nummervalgsmeny Hvis du velger en farge i denne menyen, kobles Nivå II til alle thinkerswim-komponenter med tilsvarende farge. Overvei å koble nivå II til en titteliste slik at klikke gjennom sistnevnte vil umiddelbart vise de tilsvarende symbolene i nivå II. For aksjer og opsjoner er nivå II en fargekodd visning av beste bud - og prispriser fra et gitt sett av børser. Bruk bryteren øverst til høyre i arbeidsområdet for å bytte mellom de forhåndsdefinerte settene (bøkene): Nivå II, NASDAQ Full Book og BATSEDGE Full Book. For futures, siden de hver handler på en enkelt utveksling, viser nivå II først flere lag av den utvekslingsboken. Når du angir symbolet i symbolvelgeren, ser du sanntidsnoteringene i arbeidsområdet. Arbeidsområdet er delt inn i to sett med kolonner: budrelatert (til venstre) og spørrelatert (til høyre). Disse kolonnene identifiserer markedsplassen eller markedsføreren til det angitte bud eller spørprisen med respektive antall aksjer som skal kjøpes eller selges (askbold størrelse). I både spørre - og budstørrelsessøylene representerer tallene hundrevis av tilgjengelige aksjer eller kontrakter: for eksempel betyr 3 i kolonnen for budstørrelse at det er 300 aksjer eller kontrakter som er klare til å bli kjøpt til den aktuelle budprisen på respektive utveksling. Siden formålet med nivå II gir deg de beste tilbudsprisene, sorteres kolonnene tilsvarende. Budområdet for gadgeten er som standard sortert i synkende rekkefølge av budpris kolonnen, slik at de høyeste prisene er øverst. Som det kan forventes, er spørresiden sortert omvendt: Standard sortering viser laveste priser på toppen. Du kan omarrangere kolonnene i omvendt rekkefølge ved å klikke på Bud eller Ask-tittelen, eller sortere settet etter utvekslingsnavn eller budpris ved å klikke på tittelen på respektive kolonne. Nivå II gjør at du kan legge til ordrer umiddelbart. Klikk på en budsats i nivå II for å legge til en salgsordre ved å klikke på en pris for å spørre deg om å legge til en bestillingsordre.

No comments:

Post a Comment