Friday 3 November 2017

Trendline Forex Trading Strategi


Avansert strategi 10 (Trend Line Trading Strategy) Skrevet av Edward Revy 4. oktober 2008 - 08:30. Et virkelig flott arbeid har blitt gjort av Myronn. forfatteren av dagens Trend Line Trading Strategy. Støtte motstandshandelen, trendlinjehandel, kontroll av høyere tidsrammer, pengehåndtering mdash strategien har en konkret-lignende teori-base og en enkel implementering mdash en vinnende kombinasjon som plasserer den i kategorien av avanserte strategier. Husk at tilbakemelding, kommentarer og forslag alltid er i stor etterspørsel Først av alt, dette nettstedet er kjempebra. Edward, du er en flott mann. Jeg har demoert en enkel handelsstrategi for en uke (29. september til 3. oktober 2008) og oppnådde nesten 200 avkastning på investering i en uke med 5000 konto, og jeg vil gjerne dele den, og det ville være flott å ha mange involvert i teste denne strategien ut. Jeg kaller dette en Trend Line Trading Strategy, og den er basert på: Følg trenden. Hørt forsterker lest at før en million ganger Lol, kan jeg ikke klandre deg. Men kanskje du kan lære noe ekstra her. Gjør deg selv en tjeneste og ta en titt på et diagram og se om du kan identifisere en trend. Er det en hovedutviklet trend? Det er viktig at du identifiserer hovedtrendens forsterker en gang som er identifisert, dine handelsbeslutninger er basert i retning av hovedtrenden. Det er unntak hvor du kan gå imot hovedtrenden, men jeg vil ikke berøre det her. KISS BEHOLDER DET ENKELT AMP SIMPLE. TIMEFRAMMER: Timeplaner som passer for disse strategiene, er daglige, 4 timer, 1 time, 30 minutter. INDIKATOR: Jeg bruker bare 1 Metatrader4 indikator kalt Swing ZZ (zz for sikksag). Det er fritt tilgjengelig på nettet, bare google det og du kan laste det ned. Takk til programmereren som skrev den. Denne indikatoren er nyttig, bare fordi du kan identifisere tidligere svinghøyder og nedturer som fungerer som motstandsforsterkningsnivåer, og jeg synes det er et praktisk verktøy å bruke i denne strategien. SwingZZ. mq4 Så vi kan komme i gang skal vi kalle denne trendlinje handelsstrategien fordi det innebærer tegning trendlinjer ved hjelp av svinghøyde og nedturer i Swing ZZ-indikatoren. KORT ENTRYRE REGLER: (a) se på tidsrammen du ønsker å bruke og identifiser hovedtrenden. Få det store bildet først, det er veldig viktig. For meg, når jeg vil bytte på timekartet, sjekker jeg først det daglige diagrammet og liker også å se hva som skjer i 4-timers diagrammet også for å se om jeg kan se en åpenbar trend eller kanal eller overbelastning som skjer i det daglige og 4 timers diagrammer. Jeg holder seg ut hvis det er trengsel inntil utbrudd av overbelastning skjer og en trend er etablert. Jeg tegner trendlinjer i det daglige eller på 4grlydiagrammet, deretter bytt til 1 timers tidsramme. Jeg identifiserer trender i timen og tegner trendlinje (r) også. (b) Jeg legger en salgsstoppordre, minst 5pips under LAVEN av lyset som berører eller skjærer trendlinjen. Trendlinjen kan være den daglige, 4-timers eller 1-timers trendlinjen. Du må legge inn bestillingen din når stearinlyset lukkes. Hvorfor 5 pips jeg ikke vet, 5 virker som et godt nummer til meg Jeg har fem fingre på hver arm og på samme måte for beina, så 5 er et tall jeg ble født med Put 10 pips hvis du vil. Merk at du må vente på at prisen skal nærme seg en trendlinje eller svært nær trendlinjen før du legger din salgsbestemmelse. (c) Jeg foretrekker å plassere mitt stoppfall minst 5 pips over den siste svinghøyde. Du bør sette ditt stoppfall i henhold til dine pengehåndteringsberegninger og risikotoleranse. (d) Jeg setter min fortjeneste mål bare innenfor nivået av tidligere swing lav. (e) Handelsledelse: Når handel beveger seg i min favør, beveger jeg mitt stoppfall til minst 5 pips over hver lavere etterfølgende topp (lavere svinghøyder). LANG ENTRY REGULER: Bare gjør det motsatte av kort oppføring. (1) Angi din kjøpsstoppordre 5 pips over lysets høyde som skjærer trendlinjen når stearinlyset lukkes. (2) Jeg satte mitt stoppfall rett under det siste lave. (3) Jeg plasserer min fortjenestemåte BINN nivået på den forrige høye. (4) Når handel beveger seg i min favør, beveger jeg stoppet til minst 5 pips bare under hver høyere etterfølgende høyere sving nedturer som danner. KORT ENTRYKSEMPEL: Den vedlagte 4 timers USDJPY-diagrammet viser korte handler som kunne ha blitt tatt og ville ha vært svært lønnsomme ved hjelp av denne strategien. (alle screeshots er klikkbare) LONG ENTRY EXAMPLE: Vedlagt er USDCAD daglig diagram og mulige handelsoppføringer vises for å gi deg en visuell forståelse av hvordan du identifiserer potensiell handelskonfigurasjon og tar dem. Her er et skjermbilde av handlingene jeg har tatt ved hjelp av strategien ovenfor. Jeg har prøvd 1 min tidsramme, 5 min tidsramme og 15 minutter, men mot slutten har det vært mer mot å bruke større tidsrammer som 4 timers, 1 timers 30 min tidsramme, slik at jeg ikke blir limt til datamaskinen hele dagen. Vedlagt er kontohistorie skjermbilde av handler tatt i to deler, da jeg ikke klarer å ta 1 fullstendig skjermbilde. Ønsker deg all god helse. Myronn email: myronns (at) yahooEasy Trendline Forex Strategy En av de mest effektive analyseværktøyene som brukes i forex trading er trendlines. Du har to typer: oppover skrånende trendlinjer og nedovergående skrånende trendlinjer. Denne strategien viser hvordan du handler trendoverganger med brudd på (brutte) trendlinjer for både lange og korte oppføringer, inkludert stopp og prismål. 1. Forstå det grunnleggende Oppovertrekkende (stigende) trendlinje forbinder minst 2 støttepunkter mens nedovergående (fallende) trendlinje forbinder minst 2 motstandspunkter på diagrammet. Se illustrasjonen nedenfor. Anbefalt tidsramme (r): 1 timers diagram og over Handelshøyttaler: Alle valutapar: Alle verktøy: Trendlinjer 1 Finn og legg nedovergående skrålinje 2 Vent på et nært over trendlinjen 3 Åpne KJØP handel 4 Plasser beskyttelsesstopp under breakout bar 5 Tegn en oppadgående trendlinje ettersom opptrenden utvikler seg 6 Prismål: Avslutt handelen når prisen lukkes under den oppovergående trendlinjen. Eksempelhandel: EURUSD 4 Timediagram (klikk på diagrammet for å forstørre) 1 Finn og plasser en oppovergående trendlinje 2 Vent på et nært under trendlinjen 3 Åpne SELL-handel 4 Plasser beskyttelsesstopp over breakout-feltet 5 Tegn en nedadgående trendlinje ettersom nedtrenden utvikler seg 6 Prismål: Avslutt handelen når prisen lukkes over den nedadgående trendlinjen 3. Handelsresultater se diagram over) Den første selgerhandelen (1.3293) med beskyttelsesstopp på 1,3412 ble stengt på 1,2974 for 319 pips. Den andre kjøpshandelen (1.2974) med beskyttelsesstopp på 1,2841 er fortsatt åpen. Relaterte innlegg: Last Forex Analyzer PRO gratis i dag Brand New Forex System Med Super Nøyaktig Og Rask Signaler Generering Teknologi. Forex Analyzer PRO genererer kjøp og salgssignaler rett på diagrammet ditt med lasernøyaktighet, og ALDRI REPARASERER OPP TIL 200 PIPS Hver dag Kjøp og selg Forex-signaler Avansert Daglig Avkjenningsmelding E-post Mobilmelding Alarmer Ingen Repainting eller Lagring Vi respekterer alltid ditt privatliv på Dolphintrader. Forex Swing Trading Strategy 5: (Trendline Trading Strategy) Hvis du er ute etter et forex swing trading system som lar deg fange topp og bunn av pris svinger med større nøyaktighet og noen ganger på prikken, så er Trendline Trading Strategy en av de beste Forex trading strategier rundt. Trendlinjehandelsstrategien har også en av de beste Risiko: Belønningsforholdene du noensinne kan finne. Alt du trenger er en evne til å tegne riktige trendlinjer. Hvordan Trendline Trading Strategy Works Konseptet med Trendline Trading Strategy er ganske enkelt fordi det er basert på støtte og motstand. Heres hvordan: Når prisen beveger seg opp eller ned, danner det de høyere svinghøyder og høyere svingløp (opptrend) og lavere svinghøyder og senker svingløpene (downtrend). Nå, hvis du tegner en trendlinje som forbinder minst 2 høyere svinglag, har du en oppadgående trendlinje. Den oppadgående trendlinjen trender generelt til å gi støtte. Det motsatte er sant når du kobler minst 2 lavere svinghøyder, vil du ha en nedadgående trendlinje. Den nedadgående trendlinjen gir motstand. Nå, hvis du går over diagrammer og tegner trendlinjer basert på tidligere historiske data, vil du legge merke til at prisen vanligvis har en uhyggelig evne til å komme til disse trendlinjene, og det kan bare to ting: hopp av trendlinjen eller bryte trendlinjen Med Trendline Trading, du prøver å fange pris da det hopper tilbake fra trendlinjen. Timeplaner: Enhver (Beste tidsrammer er 1 time amp4hrs) Valutapar: Kan brukes på Alle Tegn en oppadgående trendlinje som forbinder minst 2 høyere nedturer (eller høyere svinghalter) Vent på at prisen kommer, og rør trendlinjen på et eller annet tidspunkt nedover fremtid Legg et kjøp stoppordre 2-5 pips over høyden av lysestaken som berører trendlinjen Plasser ditt stoppfall 2-5 pips under det lille av lysestaken Plasser dine pofit-mål på tidligere signifikante lavere svinghøyder (eller topper) som du se på diagrammet. Tegn en nedadgående trendlinje som forbinder minst 2 lavere høyder (eller lavere svinghøyder). Vent på at prisen kommer, og trykk trendlinjen på et eller annet tidspunkt i fremtiden. Sett en salgsstoppordre 2-5 pips over det lave lysestaken som berører trendlinjen Plasser ditt stoppfall 2-5 pips over det høyeste av lysestaken Sett dine pofit-mål på tidligere signifikante høyere svinglag (trougs) som du ser på diagrammet. Ikke vær grådig med fortjenesten når en handel er lønnsom. Lær å låse fortjenesten ved å flytte ditt stoppfall og etterlate det bak svinghøyde eller svinglag som danner som prisbevegelser i favør. Årsaken til dette er at det er mindre sjanse for at du blir stoppet ut ofte, da du plasserer den bak støtte og motstandsnivåer i det vesentlige. Legg igjen et svar Avbryt svar

No comments:

Post a Comment